22 Haziran 2012 Cuma

Yürek yorgun düştü mü, ter gözden akar!

Yürek yorgun düştü mü ter gözden akar, sen benim yaradandan ötürü yaradılanı sevişim bir adım gelene on adım gidişimsin ve herkesi olduğu gibi kabul edişimsin sen benim bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim azla yetinişim çoğa göz dikmeyişimsin ve kapanmayan avuç içimsin, yaradandan ötürü yaradılanı sevişim bir adım gelene on adım gidişimsin, ne mutlu kalbine sen düşene ne mutlu senin kalbine düşene ...
           MEVLANA
Bir kızın en sevdiği şarkıyı iyi dinleyin, çünkü orada tüm söylemeye korktuğu  şeyler gizlidir...
               AYŞE KULİN

3 yorum:

Syhn dedi ki...

söylenecek söz bırakmamışsın ;)

tarih84 dedi ki...

Syhn: sözlerde kendimi buldum :))

Servis dedi ki...

Sayın blog kullanıcısı sitenizi çok beğendiğimizden Çöp konteyner ekibi olarak sitenizin başarılarınızı devamını dileriz.