17 Kasım 2011 Perşembe

NIVEA: Onarıcı Bakım Kremi & Q10 Plus Kırışık Karşıtı Bakım Serisi



Tam bir ay önce blog yazarları kahvaltı etkinliğimizde Nıvea'dan bir incelikle karşılaştık. Bizlere yeni çıkan ürünlerinden ve bu ürünlerin testerlarından hediye edildi. Tester deyip geçmemeli o kadar fazlaydı ki etrafımızdaki herkes deneyebildi =) O güne dair yazım için tıktık Ürünler hakkında bir yazı özellikle yazmadım, size daha önce de bahsettiğim gibi bir ürünün nasıl olduğunu anlayabilmek benim için en az 1 ayın geçmesi demekti. 1 ay doldu, vakit tamam şimdi yazı başına geçme vakti. Kremler, bilgiler ve bana dair etkilerini içeren kokoş bir yazı sizlerle:) Krem deneme şenliğine hoş geldiniz efendim=)

Kuru ciltleri 48 saat nemlendiren NIVEA Repair&Care Onarıcı Bakım Kremi:
Dermotologlar tarafından geliştirilen yeni ürünümüz Repair&Care Onarıcı Bakım Kremi, üstün formülüyle soğuk kış aylarında cildi kuruluğa ve sertliğe karşı 48 saat koruyor. İçerdiği dexpanthenol ve Nobel ödüllü Hydra IQ nemlendirme teknolojisiyle kuru ve yıpranmış ciltlere yoğun bakım sağlayan ürün, cildi rahatlatıyor ve onarıyor. Hızlı emilen formülüyle cildin kendi kendini nemlendirme mekanizmasını harekete geçirerek, yenilenmesine yardımcı oluyor. Bergamot, mandalina, sandal ağacı, misk ve vanilya esanslarıyla zenginleştirilmiş NIVEA Repair&Care Onarıcı Bakım Kremi, düzenli kullandığında cildine pürüzsüz bir yumuşaklık ve ışıltılı bir güzellik kazandıracak.
Söz bende: Soğuk bir İzmir gününde kızlarla buluşup yemeğe gittik. El yıkama, ucuz şampuanımsı sıvı sabun, soğuğun da etkisi derken ellerimiz resmen beyazlaştı. Canımız yandı. Normalde de kuru ciltlere sahip değiliz ama o gün bittik! Aklıma testerlar geldi. Krem testerlarını arkadaşlarıma 4er tane dağıttım. İlk etapta birer tanesini açıp kullandık ve sonuç memnun ediciydi. Bu bir tesadüf olabilir denildi. Daha karar veremedik. Derken arkadaşlarla yaptığımız farklı günlerdeki sohbetlerde şu yorumları aldım:
- Hava değişiminden topuklarım hafif beyazlamaya döndü, gecenin körü sabah duş alırım, bakım yaparım bari bir vazalin süreyim dedim. Sonra elime tester geldi nasılsa bol yağ içeriyordur diyip sürdüm. Sabah uyandım topuklar yumuşacık, çorap lekesiz, bu nasıl bişimiş böyle dedim ve hemen bir kutu aldım. Tarih84 bu neymiş böyle, sağol güzelim dedi! eee ben de sevindim hani, hani, havama hava kattın nıvea:)
- Doğuya atanan arkadaşım görev yerine dönünce elleri kurumuş ama ne kuruma, gece vazalinleyip uyuyor kar etmiyor. Hani tavukların ayakları minik kabarcıklı olurya derisi neredeyse öyle olacak. Doğuda köyde çaresiz açmış 2 tester sürmüş, o da benim gibi normal cilt tipine sahip yağlı kremlere gelemez. Ama kremi teni direk emmiş. Ertesi gün yine 2 tester pakedi kullanmış kız buna bayılmış. İlçeye inmiş ve kremi bulamamış:( Parfümerilerde normal klasik nivealar var:( Belki yılbaşı öncesi yeni mal gelir diye kendini avutmuş.(Her istediğinde malesef ilçeye de gidemiyor) Neyse madem benim arkadaşımın cildini onardı ben de ona en kısa sürede kremi alıp yollayacağım.
- Bana gelirsek ben çok az kullandım, vazelin yerine diz kapaklarıma dirseklerime topuklarıma kullandım. Sevdim yumuşacıklığını korudu. Ama birkaç gündür havalar soğudu ve eve gelince ilk iş el yıkayıp kremi kullanmaya başladım. Burnum ve ellerimi bu kremle kurtardım. Yani tavsiyemdir efendim sevdim. Benim gibi normal cilt tipindeyseniz soğuk ve zorlu günlerde gerçekten de onarıcı bir işlevi var. Daha sıcak günlerde krem yoğunluğu belki fazla gelebilir deneyip göreceğim.



NIVEA Visage’ın efsanevi Q10 Plus Kırışık Karşıtı Bakım Serisi’yle kırışıklara son!
Q10 Plus Kırışık Karşıtı Bakım Serisi’yle, zamana meydan okuyoruz! Hücrelerin yenilenmesi için gerekli enerjiyi sağlayan ve ciltte yaş ilerledikçe azalan doğal Q10 seviyesini artıran ürünler, kırışıklarla cildin derinliklerinde savaşıyor, genç görünümlü bir cilt sağlıyor. Güneş koruma faktörü 15 ile güneşin zararlı ışınlarından koruyan bir kalkan görevi üstlenen seri, ciltte yeni kırışıkların oluşmasını da engelliyor. Seride; Q10 Plus Gündüz Bakım Kremi, Q10 Plus Gece Bakım Kremi, Q10 Plus Hafif Formüllü Gündüz Bakım Kremi, Q10 Plus Göz Kremi, Q10 Plus Temizleme Sütü’nün yanı sıra, en son çıkan ürünü Q10 Plus Şişkinlik Giderici Göz roll-on ürünü de yer alıyor.
Söz bende: Kremi elime alıp özelliklerine baktığımda baştan ihtiyacım olmadığını anladım. İlk akla gelen ailenin en büyük üyesi annem oldu:) Maşallah annemde kırışık yok ama bu olmayacağı anlamına da gelmiyor! Yaş ilerliyor. Bir iki yıldır gece kremlerini düzenli olarak kullanmaya başlamıştı, öncesinde nemlendirici yeterli geliyordu. Eve gelir gelmez anne benim deneğimsin 1 ay bu kremi kullan bakalım neler olacak dedim. Annem güldü, ilk tepki kokusu iyi değilse hiç heveslenme bütün gece sevmediğim bir kokuyu çekemem dedi. Krem kutusunu açtım ohhh miss yok böyle naif bir koku. Yasemin sardı dört bir yanımızı =) 
Hani küçükken banyo sonrası anneler der gel miss kokulu kızımı bir öpeyim şimdi ben de krem sonrası anne gel bir öpücük ver bakiim diyorum =) 
Şimdi etkilerine gelelim: bahsettiğim gibi annemde kırışık olmadığı için olmayan kırışık yok da olmadı. Ama sanki cilt yenilendi, hani denirya ipeksi bir dokunuş işte öyle. Sanki peling yapmış cilt derileri atılmış bebeğimsi bir katmanı eller gibi. Sevdik bu kremi. Tavsiye derim sadece yaşı büyüklere mi hayır! Mimik ve yanlış kozmetik kullanımından ciltte çizgi belirginliği yaşayan tüm bayanlara tavsiyem. 
Geçen gün kuaförüm kapalı olunca başka bir kuaföre gittim. Bana ısrarla kaç yaşımda olduğumu sordu, cevaba inanmadı liseli sandı:) Derken yaşını tahmin etmemi istedi ben tabi pot kırdım kız yaşından en az 7 yaş büyük görünüyordu! :(  
Cildiniz hem iç hem dıştan beslemezsen, ucuz- adi fondötenleri cilde yedirirsen, cildiniz düzenli temizlemezsen, nemlendirmezsen malesef erken yaşlanırsın! Soğuk iklim, zorlu şartlarda da cilt kendini yıpratabilir. Yani yaşa değil de ihtiyaca göre bu tarz kremler kullanılmalı diye düşünüyorum. İşte yine destansı oldu napalım görüşlerimizi belirtiyoruz dimi:)
Mutlu günler, güzel yarınlar dilerim.
Tarih84

9 yorum:

Joey Potter dedi ki...

'Çocuğa para istemez' '3 kişi bir çocuk zaten' demeleri geldi aklıma :) Sevin güzelim ilerleyen yıllarda da daha da çıtır görüneceksin.

tarih84 dedi ki...

Joey Potter: ben en çok otobüse binerken çocuğa gerek yok diyerek akpil bastırmayan şoför amcaya hayret ediyorum:)

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan dedi ki...

cilt kremleri cok hassas bir nokta, her buldugumuzu sürmemek adına kesinlikle doktor kontrolunde hekimin önerdiği ürünü kullanmamız lazım, yoksa benim gibi bir aydır suratta minik minik divilcelerle dolasmak zorunda kalırsınız :)

tarih84 dedi ki...

Handan: haklısın aslında önce cildini tanımalısın sonrasında gerçekten de neye ihtiyacın var ona karar vermelisin.

Cafe Portakal dedi ki...

iyi günlerde kullan canım

hayat güzel dedi ki...

minnak görünmek iyidir tatlımm:) benn mimledim kii seni;) tam da bu konunun üstüne iyi gider;)

tarih84 dedi ki...

Cafe Portakal: teşekkür ederiiim =)

hayat güzel: ben de son günlerde öyle düşünmekteyim:) aa çok sevindim mim severim:)

Kurabiyeci dedi ki...

Handanım sen de annen de güle güle kullanın canım:))

tarih84 dedi ki...

Kurabiyeci: teşekkür ederiiim:)