11 Mayıs 2011 Çarşamba

Kahve Bahane Atıştırmalıklar Şahane! Ülker Fildişi & Nestle Bitter & Milka Bisküvili & Sarıkız Kahveli

Photobucket
Bir önceki yazımda kahve çekirdeği aşkımdan bahsetmişken kahve yanına atıştırmalıklardan da söz etmeli:) Kızlar geldi kahve faslına geçildi, yaza bir türlü geçiş yapamadığımız şu günlerde içimiz serinlesin diye meyve hazırladık, bir de soda ekledik yetmez illa çikolata (yiyemesem de evde illa bulunur!) ekledik.
Photobucket
Kahve servisinde yanına en yakıştırdığım atıştırmalıklar ise: Ülker-fildişi (çook severim),Halley, Milka- bisküvili.
Photobucket
Konuşma esnasında çikolata sever arkadaşlarımdan aldığım duyumlara göreyse milka-bisküvili çay ve kahve yanında iyi gitmekteymiş. Pek popüler bir tüketim-atıştırmalıkmış.
Photobucket



Kahve dostsuz, dost kahvesiz kalmasın efendim.. sevgiler...ağız tadında güzel günler dilerim=))



Tarih84

4 yorum:

Barcin dedi ki...

Ben menüye bayıldım, rezervasyon şansımız varsa, en önden bir masa ayırtmak istiyorum kendime :)

tarih84 dedi ki...

Barcin: haha:)) beğenmene sevindim, sonuçta kahve bu iyi hatırlanmalı 40 yıl hatrı var dimi ama:)

Joey Potter dedi ki...

Ben soda yerine kola alsam olur mu? Kahve de fal bakan varsa içeriz :) Sen gel bir gün halam fal baksın bize müthiştir :D

tarih84 dedi ki...

Joey Potter: düğün telaşı o gün bakamamıştı falıma, aklımda kaldı valla:) kola mı kola herdaim var tatlım ama bu soda her yerde yok! fal kısmı kızlara bağlı, nazlı ve selcan biraz anlar:)