2 Mayıs 2011 Pazartesi

Güney Kore Dizi Savaşları: Mayıs'a Ateşli Bir Başlangıç! Cıty Hunter & Lie To Me & Best Love (The Greatest Love) & Baby Face Beauty

LİE TO ME: 9 MAYIS 2011
Photobucket

Diziye başlama sebebi mi istiyorsunuz buyrun: bu fotoğraflardan sonra insan bu diziye nasıl HAYIR diyebilir?
Photobucket
Yoo eun hye pek sevmem ama kız başarılı illa birşey oluyor ve kızın etkisine kapılıyoruz.Saç kesimi, rengi bu aralar pek moda, ama benim içinse şu masumane kopup gidişi fena, güzel bir ikili beni bekliyor!
Photobucket
Vee bu derin anlamlı bakışlar, acı çekmeyi seviyor muyum ne? Ne zaman dizide kız karşılıksız aşk yaşasa dövünse ben orada ahhhh
Photobucket
CITY HUNTER: 25 MAYIS 2011
Photobucket
BİRİSİ ŞU ADAMA ÖPÜŞMEYİ ÖĞRETSİN! Bu konuda gönüllü olacak kim bilir kaç bin kız vardır:)) Geçenlerde Aydın'da eğitim fakültesinde bir dersim vardı sınıfa girdim dondum kaldım:)) Tahtada lee mın hoo yazıyordu yuh dedim!Lee mın hoo dizi için 9 kilo vermiş, yine dal gibi. Çocum kilo vereceğine azıcık vücut çalışasan, kas yapsan olmaz mı? Yine light olacak, cool takılacak, ne kadar anlamsız tasarım varsa üzerine geçirip gezecek hele o ayakkabılar off kesin bir metre uzun sivri ayakkabı da giyecek kim bunların modacısı parçalamak istiyorum!Dizi reytingi iyi olacaktır, tutacağa benziyor ben izler miyim şüpheli lakin jo jı hun uyuşturucu olayına karışmadan önce dizi ona teklif edilmişti, personal test de onunla anlaşmalıydı lee mın hoo durum kurtarıcısı oldu, gerçi kariyeri için iyi de oldu.
THE GREATEST LOVE (BEST LOVE): 4 Mayıs 2011
Photobucket

Cha seun won sevdiğim bir oyuncudur. The cıty hal dizisini şiddetle tavsiye ederim. Adam rolden role geçebiliyor, Athena dizisi ile kötülük saçarken bu dizi ile sempatik, şeker olacak. Ses tonuna hayran olduğum bir oyuncu dizi tavsiyemdir.

BABY FACE BEAUTY: 2 Mayıs 2011
Photobucket
JIN RYUN: 38 yaşında demeye bin şahit ister oppamdan bile büyükmüş yuhh artık! Bu çocuğa dikkat! Gözüme pek kestirdim, diziyi bilmem ama adamı keyifle izleyeceğime ne şüphe! Şaşırtıcı derecede tanıdık geliyor ya da tanıyormuşcasına ilk görüşte benimsedim. Pek alışık olmadığım bir durum. Başroldeki kızı bilirim şimdilerde Midas dizisinin oppası ile yıllarrr yıllar evvel körpecikken çakma sarışın hallerde bir başrolde izlemiştim.Kıza Koreli demeye bin şahit isterdi o yıllar, Çin asıllı ise şaşırmam. Fark ettiyseniz diziyi değil adamı tanıtmış oldum:)) Dizi önerim değildir:))


Tarih84

18 yorum:

Joey Potter dedi ki...

Birileri bu adamları ciddi anlamda sarsıp bu Halyyu saçın felaket bir fikir olduğunu, hiç birine yakışmadığını söylemeli. :) City Hunterı bekliyorum. Hele de Min Hoo'nun çamurdaki fotolarını görünce daha bir merakla bekler oldum. Öpüşme mevzusuna gelince +1 diyorum :D :D

tarih84 dedi ki...

Joey Potter: +1 de nesi yeni moda akımı mı? yoksa +18 mi demek istedin? =)) eğer +18 dediysen güzel bir öpüşme sahnesi kimseyi rahatsız etmez asıl bu dokundurmaca kandırmacalar çok sahte ve iğreti.

Joey Potter dedi ki...

'Ben de' anlamında +1. Bir de ben varım şeklinde. Düşüncelerine katılıyorum +1 Öğretmenlik yapacaklar arasında yer alabiirim +1 ;)

hikaruivy dedi ki...

bu dizilerin hepsini heyecanla bekliyorum. özellikle ilk ikisini. ayrıca min ho'nun öpüşmesi, kilo vermesi ve sivri burunlu ayakkabıları konusunda söylediklerinin altına aynen imzamı atarım, hahah :D

tarih84 dedi ki...

Joey Potter: hahaha:)) +1 ha! tamamdır kuzu yazdım seni listenin en başına:))

hikaruivy:lee mın hoo olay zaten:)) adama bu hallerinde çok gülüyorum. lie to me merakla bekliyorum hatta bekleyemiyorum o nedenle eş zmanlı büyük bir heyecanla izleyecekmişim gibi geliyor.diğer diziler için artık temmuz ayına kalacak yoğun ders çalışıyorum.

~kendisi dedi ki...

Hangi birini izleyeceğimi şaşırdım :/ 4 aydır 49 Days dışında doğru dürüst dizi yok piyasada şimdi ise misilleme hepsi aynı anda başlayacak. Aralarından seçmem gerekiyor galiba. Ooo piti pitii.. Off çok zor ya, neyse bir başlasın altyazılar gelmeye de milletin yorumlara göre en iyi olanlara yönelirim artık :) Hepsinde izlemekten zevk aldığım oyuncular var, aslında senariste bakmak daha mantıklı olur zannedersem :)

mydestiny dedi ki...

Fotoğraflar bile beni izle diyor, haklısın. Merakla bekliyorum ilk iki diziyi. 9 Mayıs'a az kaldı:))

masalevi dedi ki...

lie to me yi bekliyorum, yoon eun hye yi çok sevdim CP'da, bu diziyi de syrettirecek bana kendisi.. city hunter'ı ise geçen sene haberini aldığımdan beri bekliyorum, hatta bi ara sabırsızlık ettim çıkmıyo mu artık diye isyan ettim o kadar :) lee min da jang geun suk gibi bi deri bi kemik kalacak ya korkuyorum haa!! keşke bi rain gibi kas yapsaa onu örnek alsaa :)

tarih84 dedi ki...

kendisi:valla lie to me beni deli etti bekleyemeyeceğim kesin:) diğerleri yaza kaldı.haklısın hepsi bir anda başladı aynı sorunu playfull kis you are beatiful ve uzun ismli scandallı tarihi guminho dizileri yaşamış diziler 20
bölümden reytinglere yenik düşük 16 çekmişlerdi. 49 days ilaç gibi geldi 4 bölüm ilave edildi.

masalevi:valla kas yapmak zor geliyor sanırsam diet yapmak daha kolay bilemiyorum adam illa metroseul olacak ya illa zayıf anlamsız kalacak abzüet kıyafetleri giyecek.

Yuki dedi ki...

Cha Seung Won isterse saçlarını kazıtsın, yine cool yine cool <3

Syhn dedi ki...

sen dizi mizi izlemeye yaa hevesle analtıyorsun bak merak ediyoruz bizde- yani ben de :)) ilk dizi özellikle pek izlemek istedim :)
lee min ho konusunda potter +1 olarak kalır bence :))))))

tarih84 dedi ki...

Yuki:kesinlikle! benim de beğendiğim bir oyuncu, yazık kore dizilerine geç transfer oldu Allahtan sinema filmleri vardı adam DAŞ! =)

Syhn: izle be seyhanım:)) daha başlamadı ama tanıtımları beni çekti zaten tanıtımda çektimi derim iş var 49 days ve secret garden da da aynısını yaşamıştım resmen dizilere teslim oldum:)) lie to me eş zmanlı izleyeceğim alt yazı yeni bölüm bekleme adrenali de başka oluyor hani:)

tarih84 dedi ki...

mydestny: 9 mayıs ben de bekliyorum:)) bakalım bizi neler bekeleyecek:)

SeiNeP dedi ki...

Blogları gezerken denk gelmiştim blogunuza.Ve 'Lie to me' dizisi de ilgimi çekti .Normalde Kore dizilerinin methini çok duyuyordum lâkin hiç izlememiştim.İlk defa Lie to Me'yi izledim sizden görerek ,ve 2 günde 13 bölüm bitiverdi :P :) Heyecanla diğer bölümlerii bekliyorumm :)

tarih84 dedi ki...

SeiNep: çok sevdim doğrusu, aslında lie to me orta ölçekli bir dizi. Nicelerini zielmiş ve eleme yapan biri olarak söylersem. İlk defa izlemiş ve sevmiş olman şahane doğrusu. Türk dizi reyting çöplüğünde kore dizilerine ve hemen bitiverişi ile rahatladık doğrusu. Bundan sonra direk secret garden izle derim:)

SeiNeP dedi ki...

Türk dizilerini normalde de sevmem ve izlemem ,Kore dizilerini keşfetmem iyi oldu benim açımdan :) Lie to Me'den sonra izleyecek dizi arıyordum kendime ,önerin bu noktada çok iyi oldu :) Teşekkür ederim.Bu arada en beğendiklerinden varsa birkaç tane daha isim alabilirim :)

tarih84 dedi ki...

SeiNeP: 49 day, secret garden, the greatest love, the city hall ilk bunlarla başlamalısın sonrada en beğenilne kore dizilerinin unutulmazlarını sıralarım. Bu bahsettiklerim ise araştırırken ilk karşına çıkacak diziler o nedenle izle ki konuları okuyup heyecanın kırılmasın. sayfalarca anlatılan iyi dizilerdir:)

SeiNeP dedi ki...

Secret Garden ile başlıyorumm :) Teşekkür ederim tekrardan :*)