19 Kasım 2010 Cuma

Bahar Dalı Renklerinde Döşenmiş Bir Ev.

Photobucket

Photobucket
Girişte bizi karşılayan ayna, el yapımı.
Kısa süre önce evlenen taze gelin arkadaşım Özlem'in evindeki dekoratif ögeleri sizlerle paylaşmak istedim.Özlem ile 2009-2010 kpss döneminde tanıştık, kendisini çok ama çok sevdim.Hani yeni tanıştığınız birini sanki bir ömür tanıyormuş gibi hissedersiniz, bağlanır ve asla kopamayacaksınızdır ya işte bizim arkadaşlığımız da öyle.Tanıştığımız günden beri benim için yeri ayrı bir dost.Yalnız olmadığımı ve bir çok konuda tek olmadığımı hissettiren nadir kişi.Joey'in ameliyat akşamı yoğun bakımda sınırlı refakatçi izni durumu Özlemle görüşmemize vesile oldu.Salı akşamı ilk misafirleri olarak soluğu özlemlerde aldım.İç güdülerim sayesinde ve Özlemin de talimatları ile evin kapısında buldum kendimi:)
Oturdukları site ve evleri şahane, Allah nazarlardan korusun, hep mutlu olsunlar inşallah tütütü maşallah diyerek evlerinin tanıtımına geçmek isterim.

Photobucket
Kolidordaki halı uzun zamandır beğendiğim bir desen.Hatta halının bittiği duvar boydan boya kitaplık.
Photobucket

Salona girişte bu şahane, kelebekli saat beni karşılakata:) bayıldım.

Photobucket
Sağ tarafta yemek masası ve asılmayı bekleyen hediye bir resim, masa üstünde Özlem'in sevgili eşi Semih'in ders notları, master yapmakta Allah kolaylık versin, başarılar Semih.

Photobucket
Masanın hemen yan tarafındaki tek kişilik insanı şımartan koltuk.Yastık da tam benim bloğumun renklerinde çok sevdim.

Photobucket

Uzun arayışlar sonunda bulunan avize, bakmayın bembeyaz olduğuna aslında gold olan renk Özlem'in isteği üzerine beyaza boyatılmış.
Photobucket
Bir kitaplık daha:)
Photobucket
İşte çığlığı bastığım annn Allah allahhhh işte bu resim ve beni bir arada düşünün, delirmiş gibi sevindim.Bloğumu az çok takip eden kiraz çiçeğine, erik çiçeğine nasıl deli gibi hasta olduğumu bilir.O an aklımda olan ve nasıl yapılabilir düşüncelerinin duvarda yansıması ile karşı karşıyaydım.Bereketin simgesi, yeni evlilerin ya da yeni başlangıçların tılsımı, japonyada çiçekleri solmasın diye genleri ile oynanıp sırf bu görüntüyü biraz daha seyredebilmek için araştırmalar yapılan görsel şaheser karşımdaydı.Naıl yapılmış, nasıl ulaşılabilir sırrı bende kalsın.Özlemden aldım tüyoları:)Araştırırsanız siz de ulaşabilirsiniz.Ben de bir gün kendi evim olduğumda duvar boyası olarak yaptırmayı düşlerken bu hali ile bu esere sahip olabiliceğim.Tabiikii elbet bir gün:) ah ahhh
Photobucket
Koltuğa yaslanıp tv keyfi arada dedikodu zamanı derken bir de bu açıdan resmedelim duvarı.Yaşam ünitesinin yerini ve tv yerini ayarlamak için çok düşünmüşler.en sonunda tomurcuğun alt kısmında karar kılmışlar.Canlarım çok güzel olmuş herşey bayıldım.Allah tadınızı bozmasın.
Photobucket
Koltuk takımı da salon renkleri ile çok uyumlu ve de çok rahat.
Photobucket
Yastıklar çok şık.

Photobucket
Yaşam ünitesine doğru geçiş yapıp inceleyelim.Kuzumun İngiltereden aldığı resimlikte en güzel anlar mandallanmış:)

Photobucket
Bu istiridye başka istiridye:)
Photobucket

İstiridyenin sırrı=)

Photobucket
Kuğulu nikah şekerliği:)

Photobucket

Aydınlatmalar eksilmiyor evden, dekoratif ögeler ayrı bir şık.

Photobucket
Çook acıkmış olacağımı tahmin eden arkadaşım, salataya olan düşkünlüğümüzle hem hafif hem de lezzetli birşeyler için girmiş mutfağa.Düdüklüden korkan biz başında durduğumuz tencereden çıkan sebzelere doyamadık doğrusu=) tefal gibi kendini ispat etmiş bir düdüklü tencereden korkan ikili tek biziz herhalde=) sonrasında ne güldüm ama.
Photobucket
Bir tabak dolusu tepeleme mutluluk.Ellerine sağlık canıım, süpperdi.Ekmek bile yememe gerek kalamdı, o denli doydum.
Özlemim, canım, beni evinde çatkapı misafir ettiğin, kendi evim, kendi odammış gibi hissettirdiğin, arkadaşlığımızın kaldığı yerden sıcacık devam ettiğini hatırlattığın için çok çok teşekkür ederim.Seni çok seviyorum canım.Hayatımda olduğun için öyle mutluyumki.
Tarih84

8 yorum:

hayat güzel dedi ki...

salonu çok güzel, iç açıcı, ferah... renklerin uyumu çok hoş... ama kiraz çiçekli duvar kağıdına bittimmm:)
bi ömür mutlu olsunlar inşallah... darısı başına şekerimmm:)

tarih84 dedi ki...

hayat güzel:aminnn şekercim.seninkini de mutlu şekilde tamamına erdirsin:)

Syhn dedi ki...

cidden zevkle döşenmiş bir ev..
ay şu ayna.. hele o duvar kağıdı muhteşem!!

tarih84 dedi ki...

syhn: arkadaşım diye demiyorum ama Özlem çok zevkli bir kızdır.Duvarı için özle bir şeyler düşünüyordu, duvar resmi çizdirtecek diye düşünürken beklediğimden de ötesi karşıma çıktı.şahane.

İrma dedi ki...

demişsin ya beni o karede çeken birşey var kiraz çiçekleri... beni de çeken şey tvde ki bu aralar izlediğim tek dizi olan öyle bir geçer zaman ki de ki ahmeti çekmiş olmuşsun:) bende ona takıldım:)

tarih84 dedi ki...

irma:valla o tv beni d eçekti öyle bir geçer zamanki dizisini ben de izliyorum , izlenilmeyecek gibi de değil zaten.

cecilia dedi ki...

herbişeyi çok sevdim ya maşallah çok hoş çok güzel ayrıntıları olan bir ev olmuş, ağız tadıyla oturmayı nasip etsin allah, dilerim bize de böyle cici evler sevdiğimizle huzurlu zamanlar geçireceğimiz mekanlar verir evren..secret secret secret..:)

tarih84 dedi ki...

cecilia:amiin canım bizlere de nasip etsin.Allah arkadaşım ve eşine de nazarlardan sakınsın, çok emek verdiler dar bir zamanda harikalar yarattılar.

secrettan geçtim ben şimdi şu ikisi moda bunları mı denesek:
-Tanrılar okulu
-Evrenden torpilim var.