28 Ekim 2010 Perşembe

Playful Kiss / Mischievous Kiss :YouTube bölümleriyle Geri Dönüyor

Photobucket
Playfull Kiss/ Mischievous Kiss bitti diye üzülenlerin başındaydım, hoş benim için hala bitemedi, heyecan dorukta, son 2 bölümü pazar akşamı izleyeceğim.Ama 16. bölüm final yazdığında yıkılmıştım.Başta 20 bölüm olarak ilan edilmişti.Hatta orjinali 2 sezon toplamda 50 bölüm olunca gözüme az göründü.Mutlaka aceleye gelmiş, eksiltilmiş ya da hızlandırılmış birşeyler olmalı diye düşünmekteyim.Tamamladığımda özel olarak değerlendireceğim.Şimdi YouTube versiyonunu izlemeye geldi. Aslında görülmemiş, eklenmemiş sahneler üzerine, ama bu sahneler ekstra dizi bölümü değil de bölümler arası ekler gibi olmuşVİİKİİ.NET çeviri ve video yayınlama hazırlıkları başlamış.Aralık ayı gibi yayınlara başlayacakmış.Takip etmek isteyenler TIKLAYINIZ



Tarih84

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hangi kanalda izleyebilirim ve bunun türkçesi yokmu ya :/

Adsız dedi ki...

türk kanallarında olmaz akıllım bu bir kore dizisi ve sadece alt yazılısı vikide var iyi seyirler =)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Mutlu sonla biten dizilere bayılıyorum. Yaşasın bu da mutlu sonla bitti.i Bi de gidip Hea Rea ile evlenseydi, o zaman hepimizi üzgün bir şekilde hatırlayacaktık diziyi.
Mutlu biten diziye bir de mutlu dakikaları izlediğimiz özel bölümler eklenince çok güzel oldu. Kısa olması da hoştu bölümlerin ama keşke 7 tane de değil daha fazla olsaydı. Ben onların bebeklerinin olduğunu mutlaka görmek isterdim :)